Allianz – vertingiausias
draudimo prekės
ženklas pasaulyje ir
viena geriausių
vietų dirbti

 
Kasmet pasaulinė konsultacijų bendrovė „Interbrand“ sudaro vertingiausių tarptautinių prekės ženklų šimtuką, vertindama jų finansinius rezultatus, padėtį, stiprumą. Geriausių pasaulinių prekinių ženklų reitinge Allianz ir vėl žengė į viršų, pasiekdamas naujas aukštumas ir augdamas sparčiau nei konkurentai.

Jau šeštus metus iš eilės, Allianz prekės ženklas išlaiko lyderio poziciją Nr. 1 – vertingiausias draudimo prekės ženklas pasaulyje.

Taip pat Allianz pasiekė dar vieną naują viršukalnę – užėmė 3-ąją vietą tarp finansinių paslaugų sektoriaus įmonių. Dabar galime drąsiai sakyti, jog esame tarp TOP 3 geriausių pasaulyje finansų sektoriaus perkės ženklų.

Bendrame „Interbrand“ reitinge Allianz prekės ženklas pakilo dvejomis vietomis į  viršų užimdamas 29 vietą ir pasiekdamas dviženklį prekės ženklo vertės augimą  –  net 13 proc. Pirmą kartą Allianz prekės ženklo vertė viršija 23 milijardų JAV dolerių. 

Patekti į šį reitingą, kiekvienos įmonės siekis, o aukšta vieta – prestižo ir pasaulinis pripažinimo ženklas. Ženklai, patenkantys į šį „Interbrand“ vertingiausių, pirmaujančių tarptautinių prekės ženklų  šimtuką, yra globalūs, apima ne tik kiekybinius parametrus, bet ir prekės ženklo patrauklumą vartotojui bei įdirbį, kad jis toks taptų. Allianz  šią poziciją išlaiko jau šeštus metus iš eilės.

Allianz – vienas geriausių darbdavių pasaulyje

Geriausių pasaulyje darbdavių reitingą skelbiantis „Fortune 100“ Allianz šiemet pripažino vienu geriausių darbdavių  Europoje – bendrame reitinge Allianz užėmė itin aukštą 7 vietą.

Lankstus darbo modelis, išskirtinės naudos, augimo galimybės bei tvirtas įsipareigojimas įvairovei ir įtraukimui daro Allianz patrauklia vieta dirbti visiems – nuo esamų darbuotojų iki būsimų talentų visame pasaulyje.

Šie rezultatai yra Allianz globalios 157 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje komandos, veikiančios daugiau nei 70 šalių bendrų pastangų rezultatas bei atspindi net 125 mln. klientų pasitikėjimą.  Lietuvoje Allianz  rūpinasi daugiau nei 300 tūkst. gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo klientų sutarčių.

Norėdami geriau suprasti, kokį vaidmenį Allianz prekės ženklas vaidina priimant verslo ir strateginius sprendimus, skaitykite  Allianz.com.