Kasmet tarptautinė tyrimų kampanija „Brand Finance Global 500“ paskelbia vertingiausių ir stipriausių prekių ženklų pasaulyje reitingą. „Brand Finance Global 500“ vertina prekės ženklus pagal jų finansinę vertę, prekės ženklo stiprumą ir prekės ženklo poveikį verslo rezultatams, taip pat pagal finansinius rezultatus, užimamą rinkos dalį, prekės ženklo žinomumą ir reputaciją.

Džiugu, jog šių metų reitinge, Allianz – NR.  1 draudimo ir turto valdymo prekės ženklas pasaulyje! 

Allianz – didžiausia draudimo grupė Europoje ir viena iš didžiausių draudimo ir turto valdymo lyderių pasaulyje. 135-aisiais jubiliejiniais įmonės veiklos metais Allianz didžiuojamės bendrame  „Brand Finance Global 500“ reitinge patekę tarp 25 geriausių prekių ženklų visame pasaulyje ir padidinę savo prekės ženklo vertę iki 48,08 mlrd. eurų.

Toks įvertinimas yra globalios Allianz komandos, turinčios 157 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje, veikiančios daugiau nei 70 šalių bendrų pastangų rezultatas bei puikiai atspindi net 125 mln. klientų pasitikėjimą.  Lietuvoje Allianz  rūpinamės beveik 300 tūkst. gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo klientų sutarčių.

Plačiau pasiskaityti ir susipažinti su „Brand Finance Global 500“ reitingu galite spustelėdami čia.

Primename, jog 2024-ųjų spalio mėnesį pasaulinė konsultacijų bendrovė „Interbrand“ skelbė vertingiausių tarptautinių prekės ženklų šimtuką. Jame jau šeštus metus iš eilės, Allianz prekės ženklas išlaikė lyderio pozicijas ir taip pat buvo  Nr. 1 – vertingiausias draudimo prekės ženklas pasaulyje. Bendrame reitinge buvome 29 vietoje.