Allianz - vertingiausias draudimo prekės ženklas 5 metus iš eilės

Allianz – vertingiausias draudimo prekės ženklas pasaulyje 5 metus iš eilės

2023-11-23
Kasmet pasaulinė konsultacijų bendrovė „Interbrand“ sudaro vertingiausių tarptautinių prekės ženklų šimtuką, vertindama jų finansinius rezultatus, padėtį, stiprumą. Kartelė išties aukšta. Šiais metais, jau penktus metus iš eilės, Allianz prekės ženklas tapo Nr. 1 – vertingiausiu draudimo prekės ženklu pasaulyje.
Pasaulinis prekės ženklo pripažinimas

Ženklai, patenkantys į šį „Interbrand“ vertingiausių tarptautinių prekės ženklų  šimtuką, yra globalūs, apima ne tik kiekybinius parametrus, bet ir prekės ženklo patrauklumą vartotojui bei įdirbį, kad jis toks taptų. Savo ruožtu Allianz  šią poziciją išlaiko jau penktus metus iš eilės.

Šių metų „Interbrand“ geriausių pasaulinių prekinių ženklų reitinge Allianz ir vėl žengė į viršų, pasiekdamas naujas aukštumas ir augdamas sparčiau nei konkurentai. Bendrame reitinge Allianz prekės ženklas pakilo trimis vietomis į  viršų užimdamas 31 vietą ir pasiekdamas dviženklį augimą – pirmą kartą Allianz prekės ženklo vertė viršijo 20 milijardų JAV dolerių. 

Tarp finansų sektoriaus lyderių ir Lietuvoje

Allianz prekės ženklui puikiai sekasi ne tik pasaulinėje reitingų arenoje, bet ir šalies. Šiais metais „Verslo žinios“ įvertino Lietuvoje veikiančių finansų sektoriaus įmonių duomenis bei sudarė geriausiųjų sąrašą. Allianz Lietuva pateko tarp stipriausių finansų sektoriaus lyderių ir yra aukščiausiai reitinge tarp visų šalies gyvybės draudimo įmonių.

Šie rezultatai yra Allianz globalios 159 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje komandos, veikiančios daugiau nei 70 šalių bendrų pastangų rezultatas bei atspindi net 122 mln. klientų pasitikėjimą.  Lietuvoje Allianz  rūpinasi daugiau nei 303 tūkst. gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo klientų sutarčių.

„Dėkojame klientams už ilgametį pasitikėjimą mūsų įmone ir galimybę kartu su jumis žengti į labiau finansiškai užtikrintą ateitį. Dedame visas pastangas, kad Allianz ir toliau būtų aukščiausiose šalies ir pasaulio reitingų pozicijose, o tai reiškia – ir tvirčiausia atrama klientams“, - sako Allianz Lietuva generalinė direktorė Asta Grabinskė.

Norėdami geriau suprasti, kokį vaidmenį Allianz prekės ženklas vaidina priimant verslo ir strateginius sprendimus, skaitykite Allianz.com.